Referat fra generalforsamling i Fraugde-Badminton den 8. februar 2024

1. Velkomst
     Jan Gunnar bød velkommen – tak til de 10 medlemmer, der er kommet til generalforsamlingen.
     Først generalforsamling og derefter spisning for de tilmeldte.

Preben Hassøe blev valgt til dirigent.

3. Formandens beretning ved Jan Gunnar
     Uddrag fra beretningen:
     Lidt dalende medlemstal – især de helt unge spillere, er der kommet mindre af. Motionister er ret stabilt, 85 medlemmer – nogle ud og nye ind.
     Badminton har overtaget tid i hallen om fredagen fra kl 16-17 fra Volley, men desværre er banerne stadig tomme.
     Odense kommune ejer hallen og godkender lejen – vi afregner pr. time.
     Harpiks på gulvet og rengøring i bad/omklædning har vi løbende haft kontakt til kommunen om, og det er blevet bedre, men vi følger selvfølgelig stadig op.
     Vi har opsat en ”safe” (lille skab) i hallen med isposer til alle vores medlemmer – koden er tidligere sendt ud til alle.
     Flemming og Daniel arrangerede et rigtig fint julestævne for alle motionister – det var rigtig hyggeligt, og der var en del medlemmer tilmeldt. Vi vil meget gerne gentage i næste sæson – og tak for indsatsen.
     Økononien ser stadig fin ud – kommer mere om det senere og kontingent er stadig billigt.
     Vi sælger bolde og bluser til alle medlemmer til gode priser.
     Vi har en god bestyrelse i Badminton – uden den ingen spil – der er forskellige opgaver som fordeles efter tid og interesse.
     Blomster og tak til Lone, der har valgt at træde ud af bestyrelsen.
     Medlemsbreve – håber i læser dem, og kom gerne med input til indhold.

Beretningen blev vedtaget.

4. Ungdomsformandens beretning ved Jan Gunnar
     Uddrag fra beretningen:
     Formanden forelagde beretningen da det pt. er Jan Gunnar, der har kontakten til ungdommen/trænerne.
     Der er 17 spillere – og alle træner sammen på nuværende tidspunkt.
     Bestyrelse og trænere vil fortsat sikre, alle spillere får noget ud af træningen, og vurderer løbende om vi skal dele på niveauer/alderstrin.
     Vi har pt 2 trænere , og de har rigtig gode sjove træninger.  Har også været med i turnering med andre klubber, også dette var en god oplevelse.
     Forældre må gerne være i hallen ved træning, så vi kan få/have en god dialog om de unge.

Beretningen blev vedtaget.

5. Regnskabet blev fremlagt af Jytte
     Gennemgang af hele regnskabet – vi har haft et lille underskud i 2023, men det ser stadig fint ud.
     Spørgsmål om indkøb af bolde – vi har en beholdning af bolde, men ungdommen får gratis bolde til deres træninger, så vi får ikke dækket alle udgifter.

Regnskabet blev vedtaget.

6. Kontingentet

Ingen prisstigninger – hverken for baner eller ungdommen.

Det blev vedtaget.

7. Forslag

Bestyrelsen har ikke modtaget nogen forslag

8. Valg af bestyrelse
     Michael genopstillede og blev valgt.
     Lone var også på valg, genopstillede ikke – der blev desværre ikke valgt et andet bestyrelsesmedlem – bestyrelsen fik derfor mandat til, at finde i bestyrelsesmedlem efter generalforsamlingen.
     Bestyrelsen består herefter af Jan Gunnar, Jytte, Per og Michael.

9. Revisor

Per Houborg og Preben Hassøe blev genvalgt.

Flemming og Daniel sagde ja til at gentage juleturneringen!

Tak for god ro og orden til generalforsamlingen, og tak til dirigenten.

ref/ldh