Vigtig dato

Badminton holder generalforsamling den 8. februar 2024 - husk at tilmelde dig, hvis du vil spise med - vi håber at se alle vores medlemmer og gerne forældre til vores ungdomsspillere.

Baner

Husk du selv skal sætte net op og tage det ned igen, ved hver eneste træning - du ved ikke om der kommer spillere efter dig!

Der er ledige baner, dem kan du se under punktet Holdoversigt
En bane koster 1500 kr. - Prisen er for en bane for hele sæsonen + et lille gebyr til Klubmodul - træningen er 50 minutter.
Prisen fordeles på antallet af spillere på den enkelte bane.

Udmelding
Såfremt du ikke længere ønsker at spille, så skal du meldes ud, det kan du gøre ved at sende en mail til Jytte - jytteschaarup@gmail.com - skriv dit fulde navn, spille-dag og tidspunkt.

Hjælp
Har du brug for hjælp, så ring til Jytte Schaarup 22 61 04 70 eller send en mail til jytteschaarup@gmail.com.