Ungdomstræning
Vi har fået en ny hjælpetræner til ungdommen - han hedder Samuel og sammen med vores faste træner gennem flere år, Nicolai, vil de sørge for god træning og udvikling af teknik.

Tilmelding
Kan du tænke dig at spille badminton - så møder du bare op i hallen, hvor du kan prøve at træne et par gange, inden du binder dig for hele sæsonen.
Har du spillet i sidste sæson, så møder du bare op til første træning. Du vil automatisk blive trukket i kontingent først i september, hvis du ikke har meldt dig ud.
Husk derfor eventuelt at rette dine betalings-oplysninger, hvis du fx har skiftet bank eller fået nyt betalingskort.

Pris for sæson 2023/2024
En hel sæson koster 375 kr. + et lille gebyr til klubmodul pr. medlem.

I kontingentet er der inkluderet deltagergebyr til et badmintonstævne i enten single eller duble i løbet af sæsonen, samt fjerbolde, der spilles med under træning i hallen.

Udmelding eller brug for hjælp?
Hvis du ikke ønsker at spille mere, så skal du melde dig ud. Det kan du gøre ved at sende en mail til Jytte jytteschaarup@gmail.com - husk at oplyse fulde navn.

Husk at medbringe din egen badmintonketsjer.  Klubben kan i nødstilfælde udlåne en ketsjer, men kun i en kortere periode.